Skip to content

Η Άννα, ο γιατρός κι ο Τσιρώνης!

by στο 18/05/2016

anapsiktika
Πηγή: agrocosmos.com
Γράφει η Άννα Στεργίου (annastergiou11@gmail.com)

– Γιατρέ μου δεν αισθάνομαι καλά και πάλι.

– Να υποθέσω ότι είδατε το Βαρουφάκη στην τηλεόραση χθες το βράδυ…

– Τον είδα γιατρέ μου. Τον είδα κι ήταν αλλαγμένος. Και μετά με πήρε ο ύπνος στον καναπέ και τον είδα και στον ύπνο μου γιατρέ μου, να κουβαλά δραχμές, ευρώ, δολάρια και να ΄ ναι κι από δίπλα κι ο Γκίκας Χαρδούβελης να΄ χει πάρει αγκαλιά μια τράπεζα και να φωνάζει μη μου τα πάρετε, μη μου τα πάρετε.

– Στο θέμα μας. Τελικά τι σας είπε ο Βαρουφάκης;

– Μου είπε Άνθρωποι άνθρωποι προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός… Ή ευρώ ή δραχμή πάλι θα΄ μαστε μαζί. Κι εκεί ανακουφίστηκα κάπως. Λέω τόσο λίγο να κρατήσει η κυβέρνηση…

– Και μετά;

– Μετά ντύθηκε χανούμισσα σαν τη Βλαχοπούλου και μου έλεγε το μέλλον…

– Ήρθε κι ο Καλλιβωκάς μαζί;

– Όχι, γιατρέ. Ήταν λέει το χαλιφάτο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και ήταν μαζεμένοι πάλι όλοι. Αυτός ο Ντάισενμπλάουμ που δεν του λέω και καλά το όνομα, ήταν κάτι Γερμανοί – αυτοί να μη λείπουν ποτέ – και μετά ήρθε κι ο Αβραμόπουλος κι είπε ότι δεν την παλεύει με το Σαμαρά και θα πάει στη Ζούγκλα με τον Ταρζάν.

– Νομίζω ότι είναι πιο σοβαρή η κατάστασή σας απ΄ ό,τι περίμενα.

– Μετά μπήκαμε λέει σ΄ ένα λεωφορείο κι είχαμε όλοι από ένα κουτί αναψυκτικό και το δώσαμε στον εισπράκτορα.

– Κυρία Άννα νομίζω ότι πρέπει να αναδιαμορφώσουμε τη θεραπεία.

– Μα, τι λέτε γιατρέ; Εγώ πήγα στο Αγρίνιο ξέσκασα, πήρα τον αέρα μου στο ξενοδοχείο Μαρπέσσα, γνώρισα και τη ρεσεψιονίστ τη Θεοδώρα γίναμε και φίλες, ξεναγήθηκα και στην Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Αγρινίου, μέχρι το Επιμελητήριο έφτασε η χάρη μου με την ΠΕΜΕΤΕ. Μιλάμε σούπερ πέρασα.  Μη σου πω θα καθιερώσω διακοπές στο μαγευτικό Αγρίνιο.

– Τι είναι αυτό πάλι; Αφήσατε τη δημοσιογραφία κι ασχολείστε με την τυποποίηση ελιάς και τις εξαγωγές; Με τι λεφτά;

– Οι άλλοι κάνουν εξαγωγές γιατρέ. Εγώ απλά τους κοίταζα. Αλλά έχω πειστεί πως οι ελιές μαζί με τα ακτινίδια είναι το μέλλον μας. Ο Βαρούφ δεν ξέρω αν το έχει καταλάβει.

– Γιατί τον λέτε Βαρούφ;

– Έτσι, τον είδα στον ύπνο μου μετά να εμφανίζεται από χανούμισσα Βλαχοπούλου σε  Φον Βαρούφ. Και μετά ένιωσα την ανάγκη να πάρω το λεωφορείο να φύγω, γιατί τις άλλες φορές πιο αισιόδοξα μου τα έλεγε, αλλά δεν είχα άλλα κουτιά από αναψυκτικά.

– Κυρία Άννα, δεν ξέρω τα κουτιά αν έχουν κάποιο συμβολικό περιεχόμενο. Στις σημειώσεις μου για κουτιά δεν έλεγε τίποτα ο Φρόιντ.

– Ο Φρόιντ μπορεί να μην έλεγε αλλά λέει ο Τσιρώνης γιατρέ.

– Δηλαδή;

– Να, ο νέος αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος σκέφτεται να καθιερώσει οικολογικό εισιτήριο. Σου λέει δεν θα έχουν που δεν θα έχουν λεφτά έτσι όπως πάει να μην τους δώσω την ικανοποίηση ότι θα πληρώνουν σ΄ ένα νόμισμα;

– Δεν σας αντιλαμβάνομαι κυρία Άννα… Λυπάμαι. Έχει χαθεί τελείως η επαφή.

– Γιατρέ μου, θα σας μαλώσω. Θα γίνω οι 50 αποχρώσεις της Μαντάμ Γκρέι. Δεν είπε ο Τσιρώνης ότι σκέφτεται να φτιάξει οικολογικό εισιτήριο; Με τι νομίζεις ότι θα πληρώνεις ; Θα παίρνεις ότι πλαστικό μπουκάλι έχεις στο σπίτι και θα το πηγαίνεις, θα ψάχνεις κουτιά στο δρόμο και τέτοια. Κι εγώ έτσι σκέφτομαι να σε πληρώσω για την ψυχοθεραπεία, ένεκα που δεν μου έχει βγει ακόμη το επίδομα του ΟΑΕΔ.

– Μα τι λέτε κυρία Άννα, εμείς άλλα συμφωνήσαμε…

– Μην τα χαλάσουμε τώρα γιατρέ. Μιλάμε για πρώτη φορά οι σκουπιδιάρηδες θα γίνουν εκατομμυριούχοι. Δε σου συζητώ για τους άστεγους. Σκοτωμός έχει να γίνει. Άσε που στις παραλίες πλέον θα μαζεύουν και την άμμο, μη βρουν κάνα κουτί. Βρήκε λύση ο Τσιρώνης για να μη μείνει πλαστικό για πλαστικό. Και στα κομμωτήρια ακόμη θα μαζεύουν και τα κουτιά από τις βαφές.

– Κι εσείς;

– Τι να κάνω εγώ;  Το παν είναι η ανακύκλωση. Το είχε πει ο Τσιρώνης από την πρώτη στιγμή πως τα σκουπίδια είναι χρυσός.

– Δηλαδή;

– Μου δώσατε ιδέες γιατρέ. Σκεφτόμουν τώρα που χώρισα μήπως να βρω κανέναν άντρα με μια οικονομική άνεση,διότι όπου να΄ ναι θα με βαρεθεί κι ο πρώην μου που του ζητάω συνέχεια λεφτά αλλά αυτοί έχουν κι ένα τουπέ ψάχνουν μικρούλες και τέτοια.

– Και τώρα;

– Τι να κάνω; Ας είναι καλά ο Τσιρώνης γιατρέ.Πάω να πιάσω κονέ με άστεγο! Μην το καταλάβουν και τρέξουν όλες σα λυσσασμένες.  Έφυγα γιατρέ! Έφυγα!

Σχολιάστε

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφού εγκριθεί και εφόσον δεν περιέχει υβριστικά σχόλια και αυθαίρετους χαρακτηρισμούς.

