Skip to content

Εξειδικευμένα σεμινάρια για τις ΜΚΟ

by στο 09/07/2012

Η οικονομική κρίση φαίνεται να χτυπάει για τα καλά τις ΜΚΟ μιας και έφτασε η ώρα να διοργανώνουν σεμινάρια για εργαζόμενους και εθελοντές σε αυτές με κύριο πνεύμα την ανεύρεση πόρων.

Πηγή: newsplus.gr

Το εξειδικευμένο αυτό σεμινάριο, απευθύνεται στους οργανισμούς και ανθρώπους που επιτελούν ένα αυξανόμενα σημαντικό έργο στην Ελλάδα και παγκόσμια. 

Οι ΜΚΟ έρχονται να καλύψουν όλο και πιο σημαντικούς τομείς των κοινωνιών που οι κυβερνήσεις δείχνουν να μη μπορούν.  Τομείς από υγεία, κοινωνική ένταξη, πολιτισμός, αθλητισμός, εκπαίδευση, εδικές ανάγκες αρχίζουν τα ποιοτικότερα κομμάτια τους να ‘ανήκουν’ στις ΜΚΟ.  Επιπλέον το περιβάλλον για τις ΜΚΟ βελτιώνεται καθώς η Ευρώπη μέσω προγραμμάτων ενισχύει και η κοινωνία μέσω της αυξημένης τάσης εθελοντισμού δίνει ‘πόρους’.  Συγχρόνως ο ανταγωνισμός αυξάνει και τα όρια μεταξύ κερδοσκοπικών και ΜΚΟ συγχέονται.  Το κράτος δείχνει να αδυνατεί να χρηματοδοτήσει και οι απαιτήσεις για αυτοχρηματοδότηση και ανεξαρτητοποίηση δεν είναι μονό σημάδι των καιρών αλλά επιτακτική ανάγκη.

ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ;

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τη γνώση και τα απαραίτητα εργαλεία για
· Να δημιουργήσουν ένα σχέδιο εξεύρεσης και δημιουργίας πόρων
· Την υλοποίηση εκδηλώσεων για την εφαρμογή του σχεδίου
· Την εύρεση και αξιολόγηση κατάλληλων συνεργατών (πχ  διαφημιστική εταιρεία, σύμβουλοι ευρωπαϊκών προγραμμάτων)
· Την διατήρηση των χορηγών και την δημιουργία μόνιμης σχέσης μαζί τους
· Την οργάνωση που χρειάζεται για την ευκολότερη και αποτελεσματικότερη εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

· Ο ρόλος των ΜΚΟ (Ελλάδα, Ευρώπη, Κόσμος)
· Οι διαφορές των ΜΚΟ από τις κερδοσκοπικές επιχειρήσεις
· Δυνητικές πηγές πόρων
· Εμπορικές πηγές χρηματοδότησης
· Χορηγικές πηγές χρηματοδότησης
· Εξεύρεση πόρων και δημιουργία πόρων
· Δημοσιότητα και διαφήμιση σαν πυλώνες επικοινωνίας
· Προσωπική επικοινωνία και κλείσιμο συμφωνιών
· Δημιουργία marketing concept & σχεδίου μάρκετινγκ
· Ο ρόλος της βάσης δεδομένων για επιτυχημένη επικοινωνία
· Δημιουργία αρχείου χορηγών
· Εφαρμογή και αξιολόγηση
· Παραδείγματα
· Συζήτηση

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζομένους και εθελοντές ΜΚΟ καθώς και στους εργαζόμενους στους κλάδους της διαφήμισης, μάρκετινγκ, μάνατζμεντ που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον χώρο των ΜΚΟ.

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Φάνης Βάρβογλης είναι Διδάκτωρ στο Μάρκετινγκ του Πολυτεχνείου της Βιρτζίνια, ΗΠΑ με εξειδίκευση στη Ψυχολογία Καταναλωτή και σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα Μάρκετινγκ, Στρατηγικής και Λήψης Επιχειρηματικών Αποφάσεων. Έχει διατελέσει καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του San  Diego, Καλιφόρνια, ΗΠΑ και έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου.
Μελέτες και άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε Αμερικάνικα, Ευρωπαϊκά και Ελληνικά περιοδικά και εκδόσεις και έχει εμφανιστεί στη Αμερικανική και Ελληνική τηλεόραση για θέματα που αφορούν το Μάρκετινγκ. Εργάζεται ανεξάρτητα σαν σύμβουλος στρατηγικής και σύμβουλος λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Το 1998 διετέλεσε πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ Μακεδονίας.  Το 1999 υπήρξε ιδρυτής της ομάδας εθελοντισμού του Συλλόγου Αποφοίτων του Αμερικανικού Κολεγίου Ανατόλια του οποίου υπήρξε και πρόεδρος από τον Απρίλιο του 1999 μέχρι τον Απρίλιο του 2001.  Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: 14.00-20.00

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:

AΘΗΝΑ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ   25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 Ξενοδοχείο The MET Hotel

ΚΟΣΤΟΣ: 175 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών οδηγών σε μορφή βιβλίου, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Advertisements
Σχολιάστε

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί αφού εγκριθεί και εφόσον δεν περιέχει υβριστικά σχόλια και αυθαίρετους χαρακτηρισμούς.

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: